Cel szkolenia, wymagania wstępne i organizacja procesu dydaktycznego:
Celem szkolenia jest poszerzenie kwalifikacji zawodowych w zagadnieniach objętych tematyką szkolenia. Słuchaczami szkolenia mogą być osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie, uznające potrzebę ustawicznego doskonalenia zawodowego przez cały okres pracy zawodowej oraz rozumiejące istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy.
Treści kształcenia obejmować będą zagadnienia dotyczące podatku dochodowego od osób prawnych w kontekście podsumowania i zamknięcia roku 2025.
Metody pracy:
Proces kształcenia na szkoleniu oparty jest o:
- zajęcia wykładowo-seminaryjne z ćwiczeniami praktycznymi (studia przypadków i ich analiza)
- stosowanie nowatorskich metod i technik nauczania, skoncentrowanych na kształtowaniu praktycznych umiejętności rozwiązywania problemów,
- naukę własną słuchacza.
Efekty kształcenia
- Wiedza: Pozyskanie i doskonalenie wiedzy w zakresie objętym programem kursu
- Umiejętności: Kształtowanie umiejętności czytania tekstu prawnego ze zrozumieniem
- Kompetencje społeczne: Wykonywanie pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej w rachunkowości
Po zakończeniu kursu słuchacz:
- Definiuje podstawowe pojęcia wynikające z programu kursu
- Wymienia źródła prawa dla omawianej tematyki
- Prawidłowo interpretuje przepisy prawa dotyczące tematyki szkolenia
- Wymienia i rozumie obowiązujące zasady etyki zawodowej
Warunki zaliczenia kursu
Formą zaliczenia szkolenia jest uczestniczenie w zajęciach. Po zaliczeniu szkolenia słuchacz otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia na podstawie paragrafu 23 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz.2175 z późn. zmianami).
Wykładowca:
Podatek CIT - Specjalista w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, pracownik aparatu skarbowego, trener, długoletni współpracownik SKwP, prowadzący szkolenie w corocznej Akcji Edukacyjnej Bilans.
Zgłoszenie na szkolenie dokonuje się wyłącznie drogą elektroniczną, poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny po kliknięciu guzika "Zapisz się".
Warunki płatności i rezygnacji
1. Przesłanie formularza on-line stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
2.Wpłaty w pełnej wysokości zamówienia należy dokonać najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem realizacji szkolenia. W tytule przelewu podajemy tytuł kursu/szkolenia.
Rachunek bankowy: Santander bank : 16 1910 1048 3000 2861 1121 0001
3. Faktura pro forma zostanie wystawiona w momencie potwierdzenia szkolenia na pisemną prośbę uczestnika ze wskazaniem adresu e-mail (nie dotyczy sektora publicznego).
4. W przypadku rezygnacji po otrzymaniu „potwierdzenia udziału w szkoleniu” ponoszą Państwo 100% kosztów uczestnictwa. Rezygnację należy przesłać w formie pisemnej na adres nowysacz@skwp.krakow.pl Za datę rezygnacji przyjmuje się termin wpłynięcia pisma do organizatora.