Rachunkowość/Zamknięcie roku - Akcja Bilans 2025.
SZKOLENIE STACJONARNE
Szkolenie jest czwartym modułem w ramach Akcji Edukacyjnej Bilans 2025.
Szkolenie odbędzie się w siedzibie Stowarzyszenia Oddział w Tarnowie ul. Kopernika 8/2 33-100 Tarnów.
Zapewniamy komfortowe i bezpieczne szkolenie zgodne z zasadami sanitarnymi.
W trakcie szkolenia przewidziana jest przerwa kawowa oraz lunch.
Czas trwania kursu wynosi 8 godzin lekcyjnych w tym konsultacje indywidualne ze słuchaczami kursu.
Cena uczestnictwa w 1 module szkolenia Akcji Bilans 2025 wynosi 470 zł.
Dodatkowo jest możliwość zamówienia specjalnego numeru miesięcznika "Rachunkowość".
Przy zgłoszeniu bardzo prosimy - w polu "Informacje dodatkowe" zaznaczyć chęć zamówienia miesięcznika wraz z ilością.
W sytuacjach wyjątkowych organizator zastrzega sobie prawo zmiany formy realizacji zajęć, miejsca bądź terminu bez uzyskania zgody uczestników. Dotyczy to w szczególności wprowadzenia zajęć z wykorzystaniem technik i metod kształcenia na odległość.
Cel kursu, wymagania wstępne i organizacja procesu dydaktycznego:
Celem kursu jest poszerzenie kwalifikacji zawodowych w zagadnieniach objętych tematyką kursu oraz przygotowanie słuchaczy do sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego firmy. Słuchaczami kursu mogą być osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie, uznające potrzebę ustawicznego doskonalenia zawodowego przez cały okres pracy zawodowej oraz rozumiejące istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy.
Metody pracy:
Proces kształcenia na szkoleniu oparty jest o: zajęcia wykładowo-seminaryjne z ćwiczeniami praktycznymi, (studia przypadków i ich analiza, angażowanie uczestników do wymiany spostrzeżeń i wniosków), stosowanie nowatorskich metod i technik nauczania, skoncentrowanych na kształtowaniu praktycznych umiejętności rozwiązywania problemów oraz naukę własną słuchacza.
Efekty kształcenia:
- Wiedza: Pozyskanie i doskonalenie wiedzy w zakresie objętym programem kursu
- Umiejętności: Kształtowanie umiejętności czytania tekstu prawnego ze zrozumieniem
- Kompetencje społeczne: Wykonywanie pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Po zakończeniu kursu słuchacz:
- Definiuje podstawowe pojęcia wynikające z programu kursu
- Wymienia źródła prawa dla omawianej tematyki
- Prawidłowo interpretuje przepisy prawa dotyczące tematyki szkolenia
- Wymienia i rozumie obowiązujące zasady etyki zawodowej
Warunki zaliczenia kursu:
Formą zaliczenia szkolenia jest uczestniczenie w zajęciach. Po zaliczeniu szkolenia słuchacz otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia na podstawie § 23 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 2175).
Zaświadczenie o ukończeniu kursu Bilans 2024 wystawiamy tylko w przypadku uczestnictwa w minimum trzech modułach szkoleniowych (3 dni). Na specjalne życzenie uczestnika organizator może wydać zaświadczenie o uczestnictwie w pojedynczym module.
Informacje o kadrze:
WITOLD FURMAN - doradca podatkowy, numer wpisu 11348, absolwent studiów doktoranckich Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Doświadczenie zawodowe zdobył pracując jako księgowy i doradca podatkowy w podmiocie uprawnionym do badania sprawozdań finansowych zajmującym się także usługowym prowadzeniem ksiąg rachunkowych. Dodatkowo współpracuje ze Stowarzyszeniem Księgowych w Polsce o/Podkarpacki w Rzeszowie oraz SKwP w Krakowie jako wykładowca. Jest także adiunktem w Katedrze Rachunkowości Finansowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz był wykładowcą Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Krośnie.
Warunki płatności:
1. Przesłanie formularza on-line stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
2. Wpłaty w pełnej wysokości zamówienia należy dokonać (po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia) w terminie dwa dni przed rozpoczęciem realizacji szkolenia podając tytuł kursu na konto Santander bank : 87 1090 2053 0000 0001 4341 4894.
3. Faktura pro forma zostaje wystawiona w momencie potwierdzenia szkolenia na pisemną prośbę uczestnika ze wskazaniem adresu e-mail (nie dotyczy sektora publicznego). W przypadku rezygnacji po otrzymaniu „potwierdzenia udziału w szkoleniu” ponoszą Państwo 100% kosztów uczestnictwa. Rezygnację należy przesłać w formie pisemnej na adres tarnow@skwp.krakow.pl.
4. Za datę rezygnacji przyjmuje się termin wpłynięcia pisma do organizatora.
5. Brak uiszczenia wpłaty i nie wzięcie udziału w szkoleniu nie jest jednoznaczne z rezygnacją.
Dane kontaktowe
SKwP Oddział Tarnów ul. Kopernika 8/2
e:mail: tarnow@skwp.krakow.pl
tel: 14 622 22 08; 530 684 229; 574 326 399
Zapraszamy do zapisów!!
| 27.01.2026 | Tarnów |
|
Zapisz się |