Miasto:
Nowy Sącz
Typ:
Szkolenie
Tryb:
do południa
Opłata:
470,- zł od osoby
450,- zł Cena dla członków
Terminy

Data szkolenia: 15.12.2025r. (poniedziałek)

Rozpoczęcie: godzina 9:30

Miejsce: sala wykładowa SKwP O/Nowy Sącz ul. Kochanowskiego 18

Wymiar godzin: 7 godzin lekcyjnych

Podczas szkolenia przewidziana jest przerwa kawowa oraz lunch 

Cel szkolenia, wymagania wstępne i organizacja procesu dydaktycznego:

Celem kursu jest poszerzenie kwalifikacji zawodowych w zagadnieniach objętych tematyką kursu.
Słuchaczami kursu mogą być osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie, uznające potrzebę ustawicznego doskonalenia zawodowego przez cały okres pracy zawodowej oraz rozumiejące istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy.

Treści kształcenia

1.Krajowy System e-Faktur (KSeF) – usystematyzowanie podstaw:

  • Faktura ustrukturyzowana
  • Tryby wystawiania faktur
  • Zmieniane przepisy w ustawie o VAT
  • Harmonogram wdrożenia
  • Znaczenie identyfikatora KSeF
  • Identyfikator wewnętrzny
  • KSeF obowiązkowy a dobrowolny
  • Faktury w KSeF i poza systemem
  • Sankcje
  • Przelewy

2. Przypadki szczególne w KSeF

  • Niedostępność
  • Awaria
  • Awaria całkowita
  • A co w przypadku awarii u podatnika
  • Analiza MIKROKSeF

3. KSeF a inne przepisy – PIT, CIT, PKPiR, KH, Ewidencja Środków Trwałych, Ewidencja Ryczałtowa i JPK_CIT

4. Podmioty uprawnione do korzystania z KSeF – Moduł certyfikatów i uprawnień

  • rodzaje uprawnień do korzystania z KSeF,
  • jak rozpocząć korzystanie z KSeF?
  • złożenie zawiadomienia ZAW-FA,
  • komu i jak nadawać uprawnienia do korzystania z KSeF,
  • moduł uprawnień i certyfikatów
  • rodzaje certyfikatów
  • tokeny
  • narzędzia do autoryzacji

5. Przygotowanie modeli współpracy i zapisów aneksów do umów z kontrahentami

6. Warsztaty praktyczne w zakresie obsługi KSEF

  • Nadawanie uprawnień
  • Generowanie tokenów i certyfikatów
  • Wystawianie faktur w KSeF i innych programach do fakturowania
  • Zarządzanie jednostkami wewnętrznymi

Metody pracy:

Proces kształcenia na szkoleniu oparty jest o:

  • zajęcia wykładowo-seminaryjne z ćwiczeniami praktycznymi (studia przypadków i ich analiza),
  • stosowanie nowatorskich metod i technik nauczania, skoncentrowanych na kształtowaniu praktycznych umiejętności rozwiązywania problemów,
  •  naukę własną słuchacza.

Efekty kształcenia:

  • Wiedza: Pozyskanie i doskonalenie  wiedzy w zakresie objętym programem  kursu
  • Umiejętności: Kształtowanie umiejętności czytania tekstu prawnego ze zrozumieniem
  • Kompetencje społeczne: Wykonywanie pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej w rachunkowości

Po zakończeniu kursu słuchacz:

  • Definiuje podstawowe pojęcia wynikające z programu kursu
  • Wymienia źródła prawa dla omawianej tematyki
  • Prawidłowo interpretuje przepisy prawa dotyczące tematyki szkolenia
  • Wymienia i rozumie obowiązujące  zasady etyki zawodowej

Formą zaliczenia szkolenia jest uczestniczenie w zajęciach. Po zaliczeniu szkolenia słuchacz otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia na podstawie  paragrafu 23 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz.2175 z późn. zmianami).

Informacje o kadrze:

Wykładowca: Anna Kędzierska-Adamczyk absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Doradca podatkowy z ponad 20 letnim stażem. Wspólnik w kancelarii doradztwa podatkowego. Wykładowca na studiach z zakresu podatków oraz wynagrodzeń w Wyższej Szkole Biznesu oraz Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Trener z kilkunastoletnim stażem z zakresu podatków dochodowych, podatku VAT, naliczania wynagrodzeń, ZUS, zasiłków. Bardzo wysoko oceniana przez uczestników

Zapisy na szkolenie:

Zgłoszenie na szkolenie dokonuje się wyłącznie drogą elektroniczną, poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny po kliknięciu guzika "Zapisz się".

Jeśli płatnikiem jest Firma (w części lub w całości) - należy przesłać do nas oświadczenie.

Warunki płatności i rezygnacji
1. Przesłanie formularza on-line stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
2.Wpłaty w pełnej wysokości zamówienia należy dokonać najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem realizacji szkolenia. W tytule przelewu podajemy tytuł kursu/szkolenia.
Rachunek bankowy: Santander bank : 16 1910 1048 3000 2861 1121 0001
3. Faktura pro forma zostanie wystawiona w momencie potwierdzenia szkolenia na pisemną prośbę uczestnika ze wskazaniem adresu e-mail (nie dotyczy sektora publicznego).
4. W przypadku rezygnacji po otrzymaniu „potwierdzenia udziału w szkoleniu” ponoszą Państwo 100% kosztów uczestnictwa. Rezygnację należy przesłać w formie pisemnej na adres nowysacz@skwp.krakow.pl Za datę rezygnacji przyjmuje się termin wpłynięcia pisma do organizatora.

ul. Kazimierza Wielkiego 19
30-074 Kraków

tel. 12 632 09 10
tel. 12 633 35 21

biuro@krakow.skwp.pl
szkolenia@krakow.skwp.pl

Santander 34 1910 1048 4000 5885 1121 0001

close