Szkolenie: Nowy JPK_VAT oraz inne wybrane zmiany w podatku VAT - Szkolenie Online
Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem internetu przy użyciu portalu clickmeeting.pl
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie płatności na dzień roboczy przed szkoleniem (w przypadku płatności w dniu szkolenia wymagany jest mail z potwierdzeniem płatności).
Informujemy, że Członkom Stowarzyszenia z opłaconą bieżącą składką członkowską przysługuje 15% rabatu na szkolenie.
Minimalne wymagania dotyczące sprzętu dla uczestników:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz
- 2 GB pamięci RAM
- System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
- Aktualna wersja jednej z wybranych przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera
- Połączenie internetowe o prędkości nie mniejszej niż: 2048 kbps (2 Mbps). Prędkość połączenia można zweryfikować pod adresem: https://www.speedtest.pl/
Cel szkolenia, wymagania wstępne i organizacja procesu dydaktycznego:
Celem szkolenia jest poszerzenie kwalifikacji zawodowych w zagadnieniach objętych tematyką szkolenia. Słuchaczami szkolenia mogą być osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie, uznające potrzebę ustawicznego doskonalenia zawodowego przez cały okres pracy zawodowej oraz rozumiejące istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy.
Czas trwania szkolenia wynosi 6 godzin lekcyjnych.
Rozpoczęcie: godzina 9.00
Treści kształcenia:
- Biała lista w kontekście objaśnień podatkowych MF z uwzględnieniem lipcowych zmian
-> Podstawowe informacje
-> Dane zamieszczone w Wykazie
-> Zapłata na rachunek zamieszczony w Wykazie
-> Konsekwencje dokonania płatności na rachunek spoza Wykazu
-> Możliwość uwolnienia się od konsekwencji
-> Rachunki widniejące w Wykazie
-> Szczególne typy rachunków
-> Szczególne formy zapłaty
-> Umowy długoterminowe
- Obowiązkowy mechanizm podzielonej płatności w kontekście objaśnień podatkowych MF
-> Podstawowe informacje
-> Zakres stosowania obowiązkowego MPP
-> Oznaczenie faktur
-> Negatywne konsekwencje podatkowe
-> Rachunki rozliczeniowe
-> Płatności w MPP
-> Korekty faktur sprzedażowych
-> Pozostałe zmiany
- Nowy JPK_VAT z uwzględnieniem lipcowych zmian
-> Podstawowe informacje
-> Zmiany w JPK_VAT
-> Schemat JPK
-> JPK_VAT – wybrane elementy części ewidencyjnej – podatek należny
-> JPK_VAT – wybrane elementy części ewidencyjnej – podatek naliczony
-> Konsekwencje błędów w JPK_VAT
- Faktury do paragonu
-> Faktury do paragonu
-> Faktury uproszczone
Metody pracy:
Proces kształcenia na szkoleniu oparty jest o:
- zajęcia wykładowo-seminaryjne z ćwiczeniami praktycznymi (studia przypadków i ich analiza),
- stosowanie nowatorskich metod i technik nauczania, skoncentrowanych na kształtowaniu praktycznych umiejętności rozwiązywania problemów,
- naukę własną słuchacza.
Efekty kształcenia:
Efektem kształcenia na szkoleniu będzie nabycie umiejętności polegających na:
- doskonaleniu posiadanej wiedzy i umiejętności zawodowych,
- wykonywanie pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
- przewidywaniu skutków i ponoszeniu odpowiedzialności za podjęte działania.
Warunki zaliczenia szkolenia:
Formą zaliczenia szkolenia jest uczestniczenie w zajęciach. Po zaliczeniu szkolenia słuchacz otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia na podstawie § 22 ust. 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652).
Informacje o kadrze:
Szkolenie poprowadzi Pan Patryk Mruk - magister finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Laureat konkursów z zakresu rachunkowości oraz podatków. Doświadczenie zawodowe zdobył pracując m.in. jako księgowy w podmiocie zajmującym się usługowym prowadzeniem ksiąg podatkowych oraz doradztwem podatkowym. Członek Komisji ds. Biur Rachunkowych oraz Zespołu Ekspertów i Konsultantów, działających przy Oddziale Okręgowym SKwP w Krakowie. Wykładowca w Oddziale Okręgowym SKwP w Krakowie w zakresie podatków. Certyfikowany główny księgowy.
Zapisy na szkolenie:
Zgłoszenie na szkolenie dokonuje się wyłącznie drogą elektroniczną, poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny po kliknięciu guzika "Zapisz się".
Jeśli płatnikiem jest Firma (w części lub w całości) - należy przesłać do nas oświadczenie.
Warunki płatności i rezygnacji:
1. Przesłanie formularza on-line stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
2. Wpłaty w pełnej wysokości zamówienia należy dokonać (po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia terminu szkolenia) przed jego rozpoczęciem.
Przedpłaty w wysokości 100% prosimy kierować na numer konta:
Santander Bank: 34 1910 1048 4000 5885 1121 0001; tytułem: imię i nazwisko oraz nazwa szkolenia.
3. Faktura pro forma zostaje wystawiona na pisemną prośbę uczestnika, po wcześniejszym wypełnieniu i przesłaniu do organizatora oświadczenia.
4. Rezygnację (najpóźniej na 1 dzień roboczy przed terminem szkolenia) należy przesłać w formie pisemnej na adres szkolenia@krakow.skwp.pl
Za datę rezygnacji przyjmuje się termin wpłynięcia pisma do organizatora oraz otrzymania od niego potwierdzenia przyjęcia rezygnacji.
5. Brak uiszczenia wpłaty oraz nieobecność na szkoleniu nie są jednoznaczne z rezygnacją.