OBLIGATORYJNE SZKOLENIE BIEGŁYCH REWIDENTÓW W 2024 ROKU
Szkolenie - Moduł 24 "Storytelling i wizualizacja danych dla finansistów” - szkolenie online
Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem internetu przy użyciu portalu ClickMeeting.pl
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie płatności na dzień roboczy przed szkoleniem (w przypadku płatności w dniu szkolenia wymagany jest mail z potwierdzeniem płatności).
Minimalne wymagania dotyczące sprzętu dla uczestników:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz
- 2 GB pamięci RAM
- System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
- Aktualna wersja jednej z wybranych przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera
- Połączenie internetowe o prędkości nie mniejszej niż: 2048 kbps (2 Mbps). Prędkość połączenia można zweryfikować pod adresem: https://www.speedtest.pl/
Cel kursu, wymagania wstępne i organizacja procesu dydaktycznego:
Kurs skierowany jest głównie do osób wpisanych na listę biegłych rewidentów. Realizowany jest na podstawie uchwały Krajowej Rady Biegłych Rewidentów nr 2804/51/2023 z dnia 23 maja 2023 roku. Obowiązuje 3-letni okres rozliczeniowy obligatoryjnego doskonalenia zawodowego biegłych rewidentów, który rozpoczął się 1 stycznia 2024 roku.
Liczba godzin obowiązująca biegłego rewidenta (wykonującego i niewykonującego zawód) w okresie rozliczeniowym wynosi 120 godzin lekcyjnych, w tym:
- 72 godziny lekcyjne poprzez udział w szkoleniu prowadzonym przez jednostki uprawnione,
- co najwyżej 48 godzin lekcyjnych w ramach samokształcenia w formach określonych w paragrafie 3 rozporządzenia.
Obowiązkowo w każdym roku należy odbyć 24 godziny szkolenia obligatoryjnego.
Proponujemy szkolenia z różnych modułów szkoleniowych, realizowanych w dni powszednie od godz. 8.30. Zajęcia odbywać się będą w dniach i godzinach podanych w harmonogramie danej grupy.
Czas trwania szkolenia wynosi 16 godzin lekcyjnych (blok rachunkowość/rewizja finansowa) w dniach: 06.11 i 07.11.2024 r.
Rozpoczęcie: godzina 8:30
Treści kształcenia:
- Wprowadzenie do storytellingu danych.
- Kluczowe aspekty omawiania danych.
- Kluczowe aspekty wizualizacji danych.
- Data storytelling.
- Case study.
- Zasady wizualizacji i budowy kokpitów menadżerskich.
- Kokpity w Excelu przy użyciu Power Querty, Power Pivot i tabel przestawnych.
- Kokpity menadżerskie w Google Data Studio.
- Sprawdzian.
Metody pracy:
Proces kształcenia na szkoleniu oparty jest o:
- zajęcia wykładowo-seminaryjne z ćwiczeniami praktycznymi (studia przypadków i ich analiza),
- stosowanie nowatorskich metod i technik nauczania, skoncentrowanych na kształtowaniu praktycznych umiejętności rozwiązywania problemów,
- naukę własną słuchacza.
Efekty kształcenia:
Efektem kształcenia na szkoleniu będzie nabycie umiejętności polegających na:
- doskonaleniu posiadanej wiedzy i umiejętności zawodowych,
- wykonywanie pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
- przewidywaniu skutków i ponoszeniu odpowiedzialności za podjęte działania.
Warunki zaliczenia kursu:
Formą zaliczenia szkolenia jest uczestniczenie w zajęciach. Po zaliczeniu szkolenia słuchacz otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia na podstawie §4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie obligatoryjnego doskonalenia zawodowego biegłych rewidentów (Dz. U. poz. 2391).
Informacje o kadrze:
Wykładowcą na kursie jest Pani Justyna Beata Zakrzewska -Zastępca Przewodniczącego Rady Członków ACCA (the Association of Chartered Certified Accountants) w Polsce, Członek Komisji ds. Ewidencji Krajowej Izby Biegłych Rewidentów, Wizytator Krajowej Komisji Nadzoru Krajowej Izby Biegłych Rewidentów, Wykładowca z dziedziny Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej (MSSF) i Międzynarodowych Standardów Rewizji Finansowej (MSRF) a także:Obsługa księgowa spółek prawa handlowego sporządzających sprawozdania finansowe zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz MSSF. Badanie sprawozdań finansowych spółek w tym notowanych na rynku alternatywnym New Connect. Wykładowca szkoleń obligatoryjnych dla biegłych rewidentów z zakresu Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej, Międzynarodowych Standardów Rewizji Finansowej, ustawy o rachunkowości. W 2012 ukończenie kursu dla kandydatów na Doradców Podatkowych.Współtłumacz publikacji IFAC na zlecenie Krajowej Izby Biegłych Rewidentów KIBR.W 2011 uczestnictwo w szkoleniu “Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej dla zaawansowanych” organizowane przez Ministerstwo Finansów z grantu Banku Światowego TF 054298.W 2008 ukończenie szkolenia “Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej” organizowanego przez Ministerstwo Finansów z grantu Banku Światowego TF 054298.Od 2007 r. członek Grupy Technicznej przy Oddziale Regionalnym Krajowej Izby Biegłych Rewidentów w Warszawie specjalizującej się w Międzynarodowych Standardach Sprawozdawczości Finansowej i Międzynarodowych Standardach Rewizji Finansowej.Współtłumacz i współwydawca publikacji IFAC „Przewodnik Stosowania Międzynarodowych Standarów Rewizji Finansowej w badaniu Małych i Średnich Jednostek”, „Przewodnik wdrażania kontroli jakości w Małych i Średnich Firmach Audytorskich”.W 2010 r. współautor książki do obligatoryjnego szkolenia biegłych rewidentów „Badanie Małych i Średnich Jednostek wg polskich standardów i Międzynarodowych Standarów Rewizji Finansowej ”.W 2009 Ekspert Komisji ds. Standardów Rewizji Finansowej i Norm Wykonywania Zawodu Krajowej Rady Biegłych Rewidentów.Wiedzę zawodową uaktualnia uczestnicząc w europejskich i światowych konferencjach i kongresach z zakresu audytu, rachunkowości, etyki i standardów wykonywania zawodu.
Zapisy na szkolenie:
Zgłoszenie na szkolenie dokonuje się wyłącznie drogą elektroniczną, poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny po kliknięciu guzika "Zapisz się".
Jeśli płatnikiem jest Firma (w części lub w całości) - należy przesłać do nas oświadczenie.
Warunki płatności i rezygnacji:
1. Przesłanie formularza on-line stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
2. Wpłaty w pełnej wysokości zamówienia należy dokonać (po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia terminu szkolenia) przed jego rozpoczęciem.
Przedpłaty w wysokości 100% prosimy kierować przelewem lub poprzez PayU na numer konta:
Santander Bank: 34 1910 1048 4000 5885 1121 0001; tytułem: imię i nazwisko oraz nazwa szkolenia.
3. Faktura pro forma zostaje wystawiona na pisemną prośbę uczestnika, po wcześniejszym wypełnieniu i przesłaniu do organizatora oświadczenia.
4. Rezygnację (najpóźniej na 1 dzień roboczy przed terminem szkolenia) należy przesłać w formie pisemnej na adres szkolenia@krakow.skwp.pl
Za datę rezygnacji przyjmuje się termin wpłynięcia pisma do organizatora oraz otrzymania od niego potwierdzenia przyjęcia rezygnacji.
5. Brak uiszczenia wpłaty oraz nieobecność na szkoleniu nie są jednoznaczne z rezygnacją.