Miejsce:
online
Termin rozpoczęcia:
08.10.2020
Godzina rozpoczęcia kursu:
16:00
Typ:
Kurs
Tryb:
po południu
Opłata:
1800,- zł od osoby

Specjalista ds kadr i płac ( 82 godz ) - Kurs online

Cel kursu, wymagania wstępne i organizacja procesu dydaktycznego

Celem kształcenia jest kompleksowe przygotowanie kandydata do pracy na stanowisku kadrowo-płacowym z uwzględnieniem interpretowania najnowszych źródeł prawa. Uczestnik pozna powszechnie obowiązujące prawo, a także dowie się jak stosować je w praktyce Specjalisty  ds. kadr i płac. Nauczy się współpracować z US i ZUS.

Kurs przeznaczony jest dla wszystkich osób, które zamierzają podjąć pracę w działach kadrowo – płacowych w zakładach pracy, a w związku z tym w możliwie szybki i wygodny sposób zdobyć odpowiednią wiedzę i doświadczenie. Z kursu korzystać mogą z pożytkiem zarówno osoby początkujące, jak i te z pewną praktyką w kadrach i płacach.

Szkolenie opracowane jest w taki sposób, aby umożliwić Uczestnikom, w stosunkowo krótkim czasie i w maksymalnie wygodnej formie, przyswojenie niezbędnej wiedzy z zakresu prawa pracy i naliczania wynagrodzeń pracowniczych oraz podjęcie pracy bez zbędnego stresu.

Nasz kurs  “Specjalista do spraw kadr i płac” – kurs online z zaświadczeniem MEN   to wygodna, szybka i efektywna forma nauki dla wszystkich, którzy planują podjęcie pracy w działach kadrowo – płacowych czy już na co dzień zajmują się tą tematyką.

Kurs oparty jest o aktualne przepisy prawa w 2020 roku i najnowszą praktykę. Na bieżąco śledzimy zmiany legislacyjne, dlatego korzystając z naszego kursu uczestnik ma pewność, że wykonując pracę będzie działał zgodnie z obowiązującym prawem. W kursie zawarte są wszystkie zagadnienia niezbędne do wykonywania zawodu Specjalista ds kadr i płac w 2020 roku

 

harmonogram

Czas trwania kursu : planowane  rozpoczęcie 08.10.2020   

Rozpoczęcie : 16.00 - 19.15  ( w tym 15 min. przerwa )

Wymiar godzin : 82 godz. lekcyjne

Płatność : w ratach  określonych w  umowie

Miejsce kursu :  Online

 

Treści kształcenia

Program kursu obejmuje 5 modułów tematycznych:

1. Obsługa kadrowa zatrudnienia - 28 godz.

a) Podstawy prawne nawiązywania stosunku pracy.
b) Umowa o pracę.
c) Zasady dokonywania zmian warunków umowy o pracę w trakcie trwania zatrudnienia.
d) Ustanie zatrudnienia i jego dokumentowanie.
e) Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej - teczka akt osobowych.
f) Czas pracy.
g) Urlopy pracownicze i inne zwolnienia od pracy.
h) Uprawnienia pracowników związane z rodzicielstwem.
i) Obowiązki pracodawcy w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników oraz uprawnienia pracowników.
j) Odpowiedzialność pracowników wobec pracodawcy.
k) Pozostałe wzajemne obowiązki pracodawcy i pracownika.
l) Podstawy prawne i zasady nawiązywania umów cywilnoprawnych.

2. Ubezpieczenia i pozostałe fundusze oraz świadczenia ubezpieczeniowe - 22 godz.

a) Ubezpieczenia społeczne.
b) Wysokość, zasady ustalania oraz podstawa wymiaru składek.
c) Ubezpieczenia zdrowotne.
d) Obowiązki płatnika składek na ubezpieczenia i fundusze oraz dokumentacja w tym zakresie.
e) Świadczenia z ubezpieczenia chorobowego.
f) Świadczenia z ubezpieczenia wypadkowego.
g) Obowiązki płatnika w zakresie przygotowywania dokumentacji dla celów emerytalno-rentowych.

3. Wynagrodzenia w aspekcie listy płac - 20 godz.

a) Wynagrodzenia ze stosunku pracy.
b) Wynagrodzenia bezosobowe - zasady wypłacania.

4. Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie wynagrodzeń - 8 godz.

a) Schemat opodatkowania przychodów ze stosunku pracy.
b) Zasady poboru zaliczek na podatek dochodowy od przychodów ze stosunku pracy.
c) Zasady poboru zaliczek na podatek dochodowy od przychodów z działalności wykonywanej osobiście.
d) Obowiązki płatnika w zakresie obsługi podatku dochodowego od przychodów ze stosunku pracy oraz z działalności wykonywanej osobiście.
e) Dokumentacja w zakresie podatku dochodowego sporządzana przez płatnika.

5. Lista płac - podsumowanie 4 godz.

a) Przekrojowe ćwiczenia praktyczne z zakresu kompleksowego sporządzenia listy płac.

Metody pracy

Proces kształcenia oparty jest o prowadzone ONLINE zajęcia wykładowo-seminaryjne z ćwiczeniami praktycznymi, skoncentrowane na kształtowaniu praktycznych umiejętności rozwiązywania problemów oraz kodeksie pracy , skryptach opracowanych przez wykładowców i nauce własnej słuchacza.
Do uczestnictwa w zajęciach uczestnicy muszą dysponować komputerem z podłączeniem do internetu.

Efekty kształcenia

Efektem kształcenia na kursie będzie nabyta wiedza i opanowane umiejętności zawodowe, a także kompetencje społeczne dające zdolność wykonywania pracy polegającej na:

  • Prawidłowym prowadzeniu dokumentacji pracowniczej i przygotowaniu umów cywilno-prawnych
  • Umiejętności obliczania: wynagrodzeń pracowników, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz podatku od osób fizycznych
  • Umiejętności wypełniania druków i deklaracji
  • Prawidłowej interpretacji i stosowaniu zapisów kodeksu pracy i rozporządzeń wykonawczych
  • Wykonywaniu pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej
  • Nieustannym doskonaleniu posiadanej wiedzy i umiejętności zawodowych
  • Umiejętności współpracy w grupie i kierowanie małym zespołem ludzi
  • Przewidywaniu skutków i ponoszeniu odpowiedzialności za podjęte działania

Warunki zaliczenia kursu

Formą zaliczenia kursu jest przynajmniej 80% obecności na zajęciach szkoleniowych. Podstawą do sporządzenia protokołu zaliczenia jest imienna lista obecności sprawdzana każdorazowo przez prowadzącego prelegenta i osobę odpowiedzialną ze strony organizatora. Po zaliczeniu kursu słuchacz otrzymuje  zaświadczenie o ukończeniu kursu na podstawie  §  22 ust. 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych ( Dz.U. poz 652 )

Warunki płatności i rezygnacji 

Płatnik zobowiązuje się do wpłaty czesnego w terminach i kwotach ustalonych w umowie. Wpłat czesnego dokonuje się przelewem na  konto bankowe: Santander bank : 87 1090 2053 0000 0001 4341 4894

Informacja o wykładowcach

Dział " KADRY "

Michał Olesiak 

Prawnik z 9-letnim stażem w Państwowej Inspekcji Pracy. W 2005 r. odbył aplikację administracyjną w Państwowej Inspekcji Pracy. W 2008 r. złożył egzamin sędziowski. Obecnie doradca oraz trener prawa pracy, a także członek rady programowej miesięcznika „Kadry i Płace w Administracji”. Od 2005 r. obecny na rynku szkoleniowym, współpracuje z szeregiem instytucji szkoleniowych.
Wśród uczestników dotychczasowych szkoleń byli pracownicy działów odpowiedzialnych za zarządzanie zasobami ludzkimi z sektora prywatnego (m.in.: ING Banku Śląskiego, TAURON Polska Energia S.A., , Philips Lighting Poland S.A., Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska Sp. z o.o., Hutchinson Poland Sp. z o.o., FCA Services Polska (FIAT), Lear Corporation Polska, Transgourmet Polska, Saint Gobain Construction Products Polska Sp. z o. o., Synthos S.A.), jak i jednostek budżetowych (jednostki organizacyjne Ministerstwa Finansów, Warmińsko – Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego, Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego, Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego), a także Totalizatora Sportowego, Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, Lasów Państwowych.
W chwili obecnej na bieżąco współpracuje w obszarze prawa pracy (doradztwo oraz szkolenia wewnętrzne) z działami personalnymi wymagających pracodawców z branży produkcyjnej oraz samorządowej.
Autor ponad trzydziestu publikacji drukowanych w miesięczniku „Kadry i Płace w Administracji”, a także współautor poradnika z zakresu prawa pracy „W pierwszej pracy”. Autor publikacji „Związki zawodowe w urzędzie”, wyd. Presscom sp. z o.o.

Dział " PŁACE "

Anna Kędzierska - Adamczyk

Obraz znaleziony dla: anna kędzierska adamczyk

Swoją przygodę z podatkami rozpoczęła w 1994 roku, jeszcze w czasie studiów prawniczych na Uniwersytecie Śląskim.Dzięki temu, że połączyła pracę z pasją, w 1995 roku otworzyła Kancelarię Podatkową „COGITO”, w której obecnie zatrudnia kilkanaście osób i posiada ponad 200 stałych Klientów. Zdobywając wiedzę i doświadczenie w dziedzinie płac, prawa pracy, tematyki związanej z ZUS oraz w obszarze szeroko rozumianego prawa podatkowego rozpoczęła w 2005 roku prowadzenie działalności szkoleniowej. Walor doświadczenia i praktyki jest najbardziej cenionym przez wielu uczestników szkoleń. Przez ostatnich 15 lat przeprowadziła ponad tysiąc szkoleń.
Cały czas zdobywa nową wiedzę i doświadczenie, śledząc ścieżki legislacji, interpretacje i orzecznictwo. Dyskutując z uczestnikami szkoleń ciągle się uczy i zdobywa nowe doświadczenia, którymi następnie dzieli się z kursantami.
Współpracuje z Akademią Ekonomiczną w Krakowie, Akademią WSB w Dąbrowie Górniczej, ze Stowarzyszeniem Księgowych w Polsce, z polskim Towarzystwem Ekonomicznym i wieloma cenionymi na rynku szkoleniowym firmami szkoleniowymi.
Szkolenia z Panią Anną, to nie tylko potężna dawka wiedzy, ale także świetna atmosfera oraz mnóstwo przypadków, których scenariusz napisało życie. 

Zapisy na kurs :

Zgłoszenie na kurs dokonuje się wyłącznie drogą elektroniczną, poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny po kliknięciu guzika

" Zapisz się "

Jeśli płatnikiem jest Firma ( w części lub w całości ) - należy przesłać do nas oświadczenie .

Dane kontaktowe :

SKwP Oddział Tarnów ul. Kopernika 8/2

e:mail: tarnow@skwp.krakow.pl

tel: 14 622 22 08;    530 684 229;    574 326 399;

 

 

 

 

Dane uczestnika szkolenia
Niezbędny do wystawienia zaświadczenia o ukończeniu kursu, zgodnego z § 22 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. 2019 r. poz. 652)
Dane drugiego uczestnika szkolenia
Niezbędny do wystawienia zaświadczenia o ukończeniu kursu, zgodnego z § 22 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. 2019 r. poz. 652)
Dane trzeciego uczestnika szkolenia
Niezbędny do wystawienia zaświadczenia o ukończeniu kursu, zgodnego z § 22 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. 2019 r. poz. 652)
Dane czwartego uczestnika szkolenia
Niezbędny do wystawienia zaświadczenia o ukończeniu kursu, zgodnego z § 22 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. 2019 r. poz. 652)
Dane piątego uczestnika szkolenia
Niezbędny do wystawienia zaświadczenia o ukończeniu kursu, zgodnego z § 22 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. 2019 r. poz. 652)
Dane szóstego uczestnika szkolenia
Niezbędny do wystawienia zaświadczenia o ukończeniu kursu, zgodnego z § 22 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. 2019 r. poz. 652)
Dane siódmego uczestnika szkolenia
Niezbędny do wystawienia zaświadczenia o ukończeniu kursu, zgodnego z § 22 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. 2019 r. poz. 652)
Dane ósmego uczestnika szkolenia
Niezbędny do wystawienia zaświadczenia o ukończeniu kursu, zgodnego z § 22 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. 2019 r. poz. 652)
Dane dziewiątego uczestnika szkolenia
Niezbędny do wystawienia zaświadczenia o ukończeniu kursu, zgodnego z § 22 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. 2019 r. poz. 652)
Dane dziesiątego uczestnika szkolenia
Niezbędny do wystawienia zaświadczenia o ukończeniu kursu, zgodnego z § 22 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. 2019 r. poz. 652)

Jeśli płatnikiem jest Firma (w części lub w całości) – należy przesłać do nas oswiadczenie, które zamieszczone jest na naszej stronie internetowej. Oświadczenie to, opieczętowane i podpisane przez osobę decyzyjną w Firmie, należy przesłać do nas scanem a w dniu rozpoczęcia kursu – dostarczyć w oryginale.

Dane do faktury
Ankieta
Załączniki
Załącz

Zobowiązanie uczestnika szkolenia

ul. Kazimierza Wielkiego 19
30-074

tel. 12 632 09 10
tel. 12 633 35 21

biuro@krakow.skwp.pl
szkolenia@krakow.skwp.pl

Santander 34 1910 1048 4000 5885 1121 0001

Proszę zaraz za znacznikiem umieścić kod