Rozrachunki- w świetle stanowiska komitetu standardów rachunkowości w sprawie rozrachunków z kontrahentami
Miejsce szkolenia: Nowy Targ
Data szkolenia:
Zakres tematyczny:
Szkolenie i konsultacje
1. Rozrachunki z kontrahentami a aktywa finansowe i zobowiązania finansowe,
2. Wycena rozrachunków z kontrahentami na dzień ich ujęcia w księgach rachunkowych i na dzień bilansowy,
3. Rozrachunki w walucie obcej,
4. Przedpłaty na dostawę dóbr i świadczenie usług,
5. Roboty transakcyjne, potransakcyjne i prerabaty,
6. Zasady rozliczania odsetek,
7. Rekompensata za koszty odzyskiwania należności,
8. Koszty umowne,
9. Wycena rozrachunków na dzień ich rozliczenia,
10. Rozliczenie środkami pieniężnymi,
11. Rozliczenie w drodze kompensaty,
12. Rozliczenie w dobrach lub usługach,
13. Inwentaryzacja rozrachunków z kontrahentami,
14. Prezentacja rozrachunków w sprawozdaniu finansowym,
15. Przykłady prezentujące wybrane zagadnienia.
16. Dyskusja i konsultacje.
Cel kursu, wymagania wstępne i organizacja procesu dydaktycznego.
Celem kursu jest poszerzenie kwalifikacji zawodowych w zagadnieniach objętych tematyką kursu. Słuchaczami kursu mogą być osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie, uznające potrzebę ustawicznego doskonalenia zawodowego przez cały okres pracy zawodowej oraz rozumiejące istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy. Czas trwania kursu wynosi 7 godzin lekcyjnych plus 1 godzina na konsultacje indywidualne ze słuchaczami kursu.
Metody pracy
Proces kształcenia na szkoleniu oparty jest o: zajęcia wykładowo-seminaryjne z ćwiczeniami praktycznymi, (studia przypadków i ich analiza, angażowanie uczestników do wymiany spostrzeżeń i wniosków), stosowanie nowatorskich metod i technik nauczania, skoncentrowanych na kształtowaniu praktycznych umiejętności rozwiązywania problemów oraz naukę własną słuchacza.
Efekty kształcenia
Efektem kształcenia na kursie będzie nabycie umiejętności polegających na:
-doskonaleniu posiadanej wiedzy i umiejętności zawodowych,
-wykonywanie pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
-przewidywaniu skutków i ponoszeniu odpowiedzialności za podjęte działania.
Warunki zaliczenia kursu
Formą zaliczenia kursu jest obecność na zajęciach szkoleniowych. Osoba która zaliczyła kurs otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu na podstawie § 22 ust.3 Rozp.MEN z dnia 19 marca 2019r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U.2019.652).
Warunki płatności:
Płatnik zobowiązuje się do zapłaty za szkolenie w terminie ustalonym przez Organizatora.
- Przesłanie formularza on-line stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
2.Wpłaty w pełnej wysokości należy dokonać w terminie 3 dni przed rozpoczęciem realizacji szkolenia podając tytuł kursu na konto:
Uwaga zmiana rachunku bankowego od 1 października 2020!
Nowy rachunek bankowy: Santander Bank Polska S.A.,
nr rach.: 17 1090 2053 0000 0001 4647 3206
- Faktura pro forma zostaje wystawiona w momencie potwierdzenia szkolenia na pisemną prośbę uczestnika ze wskazaniem adresu e-mail (nie dotyczy sektora publicznego).
- Brak uiszczenia wpłaty i nie wzięcie udziału w szkoleniu nie jest jednoznaczne z rezygnacją.
Informacja o kadrze
Ilona Bienias - biegły rewident, praktyk, właścicielka biura doradztwa ekonomiczno-finansowego, autorka kompleksowego opracowania „Przykładowej dokumentacji z badania sprawozdania finansowego dla biegłych rewidentów”
Dane Kontaktowe:
SKwP Oddział w Nowym Targu
Ul. Mickiewicza 2a
tel. 18 264-87-80
tel. kom. 530 682 665, 574 604 202
UWAGA:
W związku z wprowadzeniem systemu teleinformatycznego od 14.08.2019r. obowiązuje wyłącznie zgłoszenie elektroniczne na kurs. Uprzejmie prosimy o wypełnienie elektronicznego formularza zgłoszenia (oraz ankiety), które znajduje się w zakładce "zgłoszenia online" obok opisu szkolenia, lub poprzez opcję "zapisz się". Dotychczasowe karty zgłoszeń nie będą obowiązywać.