Podatek dochodowy od osób prawnych
od 2020 roku z uwzględnieniem zmian COVID
szkolenie online
Informujemy, że Członkom Stowarzyszenia z opłaconą bieżącą składką członkowską przysługuje 15% rabatu na szkolenie.
Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem Internetu przy użyciu portalu clickmeeting.pl
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia i płatności do dnia 26 czerwca 2020 (w przypadku płatności w dniu szkolenia wymagany jest mail z potwierdzeniem płatności).
Minimalne wymagania dotyczące sprzętu dla uczestników webinarium:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz
- 2 GB pamięci RAM
- System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
- Aktualna wersja jednej z wybranych przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
- Połączenie internetowe o prędkości nie mniejszej niż: 2048 kbps (2 Mbps). Prędkość połączenia można zweryfikować pod adresem: https://www.speedtest.pl/
Data szkolenia: 27.08.2020r.
Rozpoczęcie: godzina 9:00
Wymiar godzin : wynosi 6 godzin lekcyjnych
Organizator: SKwP o/Nowy Targ
Cena: 240 zł zawiera:
- dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia
- autorskie materiały szkoleniowe (w formie pdf – przesłane w dniu szkolenia przed rozpoczęciem)
- imienne zaświadczenie o ukończeniu kursu
Zakres tematyczny:
1. Szczególne regulacje dotyczące tzw. ulgi na złe długi i jej zmiany ze względu na pandemię COVID.
-
-
- Nowe uprawnienia podatników (wierzycieli) oczekujących na płatność,
- Nowe obowiązki dłużników zwlekających z uregulowaniem zapłaty,
- Zasady stosowania nowych przepisów.
-
2. Nowe ograniczenia w zakresie prawa do kosztów podatkowych.
-
-
- „Biała lista podatników VAT” i sankcje w przypadku braku jej stosowania,
- skutki dokonania przelewu na niewłaściwy rachunek bankowy,
- obowiązek stosowania mechanizmu podzielonej płatności w podatku VAT (tzw. Split payment),
- skutki niezastosowania mechanizmu podzielonej płatności.
-
3. Korzyści podatkowe związane z zatrzymaniem zysku w spółce- hipotetyczne koszty finansowania dłużnego:
-
-
- co oznacza wniesienie dopłaty oraz zatrzymanie przez wspólników zysku w spółce?
- w jakiej wysokości i kiedy można obciążyć koszty podatkowe, a kiedy należy rozpoznać przychód?
- co oznacza zatrzymanie zysku w spółce w 2020 r.?
-
4. Zasady rozliczania samochodów osobowych w działalności gospodarczej z uwzględnieniem objaśnień podatkowych z 9 kwietnia 2020r.
5. Weryfikacja wybranych transakcji podatkowych pod kątem zgłoszenia na drukach MDR w 2020 roku, wskazanie podstawowych korzyści podatkowych do zgłoszenia w zakresie podatku dochodowego oraz omówienie procedury wewnętrznej
6. Podatek u źródła - kluczowe nowe regulacje od 2020 r. (m.in. nowa rola płatnika, odpowiedzialność płatnika, kopie certyfikatów rezydencji podatkowych)
Instrukcja dla uczestnika:
- Kliknij zielone pole „ZAPISZ SIĘ”, otrzymasz maila z potwierdzeniem zapisu na szkolenie
- Na 3-5 dni otrzymasz informację o potwierdzeniu realizacji szkolenia
- Dokonaj wpłaty (na wniosek uczestnika zostawiona wystawiona FV PRO-FORMA, która zostanie wysłana elektronicznie)
- Po dokonaniu wpłaty otrzymasz link do pokoju webinarowego oraz dalsze instrukcje postępowania (w celu rejestracji na platformie clickmeeting co zajmuje dosłownie kilka sekund)
- Przed rozpoczęciem szkolenia otrzymasz materiały na maila w formie pdf)
- W dniu szkolenia od 8:30 odbywa się logowanie uczestników- po zalogowaniu dostępna jest “poczekalnia” która w momencie startu przełączy się na pokój webinarowy)
Cel szkolenia, wymagania wstępne i organizacja procesu dydaktycznego.
Celem szkolenia jest poszerzenie kwalifikacji zawodowych w zagadnieniach objętych tematyką szkolenia. Słuchaczami szkolenia mogą być osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie, uznające potrzebę ustawicznego doskonalenia zawodowego przez cały okres pracy zawodowej oraz rozumiejące istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy. Czas szkolenia kursu wynosi 5 godzin lekcyjnych plus 1 godzina na konsultacje indywidualne ze słuchaczami kursu.
Metody pracy
Proces kształcenia na szkoleniu oparty jest o: zajęcia wykładowo-seminaryjne z ćwiczeniami praktycznymi, (studia przypadków i ich analiza, angażowanie uczestników do wymiany spostrzeżeń i wniosków), stosowanie nowatorskich metod i technik nauczania, skoncentrowanych na kształtowaniu praktycznych umiejętności rozwiązywania problemów oraz naukę własną słuchacza.
Efekty kształcenia
Efektem kształcenia na szkoleniu będzie nabycie umiejętności polegających na:
-doskonaleniu posiadanej wiedzy i umiejętności zawodowych,
-wykonywanie pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
-przewidywaniu skutków i ponoszeniu odpowiedzialności za podjęte działania.
Warunki zaliczenia szkolenia
Formą zaliczenia szkolenia jest uczestniczenie w zajęciach. Po zakończeniu szkolenia uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia na podstawie § 22 ust.3 Rozp.MEN z dnia 19 marca 2019r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U.2019.652).
Warunki płatności:
Płatnik zobowiązuje się do zapłaty za szkolenie w terminie ustalonym przez Organizatora.
- Przesłanie formularza on-line stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
2.Wpłaty w pełnej wysokości należy dokonać w terminie 2 dni przed rozpoczęciem realizacji szkolenia podając tytuł kursu na konto: PKO BP S.A. 15 1020 3466 0000 9902 0001 8747
- Faktura pro forma zostaje wystawiona w momencie potwierdzenia szkolenia na pisemną prośbę uczestnika ze wskazaniem adresu e-mail (nie dotyczy sektora publicznego).
- Brak uiszczenia wpłaty i nie wzięcie udziału w szkoleniu nie jest jednoznaczne z rezygnacją.
Informacja o kadrze
dr Małgorzata Rzeszutek - Doradca podatkowy, założyciel Polskiego Instytutu Podatków i Rachunkowości, specjalista w prawie podatkowym i dziedzinach pokrewnych.
Wiedza i doświadczenie to ponad 11-letnia praktyka w spółkach audytorskich, praca dydaktyczna w szkołach wyższych oraz przeprowadzanie nadzorów i audytów podatkowych w spółkach podlegających badaniu sprawozdań finansowych. Autorka publikacji w zakresie podatku dochodowego i VAT . Na rynku szkoleniowym specjalizuje się w szczególności : w podatku VAT dla jednostek samorządu terytorialnego oraz w podatkach dochodowych ,dokumentacji cen transferowych.
W latach ubiegłych uczestnicząca w licznych projektach centralizacji w gminach i powiatach, polegających na szkoleniach i tworzeniu procedur centralizacyjnych oraz obecnie w procesach audytu po centralizacji.
Dane Kontaktowe:
SKwP Oddział w Nowym Targu
Ul. Mickiewicza 2a
tel. 18 264-87-80
tel. kom. 530 682 665, 574 604 202