Podatek dochodowy od osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w 2024 / 2025 roku
Data szkolenia: 28.01.2025r. Rozpoczęcie: godzina 9:00
Cel szkolenia, wymagania wstępne i organizacja procesu dydaktycznego:
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z przepisami ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznym w zakresie obowiązków związanych z rocznym rozliczeniem podatku dochodowego. oraz zmianami w 2024 roku .W trakcie szkolenia omówione zostaną obowiązki podmiotu jako płatnika zaliczek na podatek dochodowy od pracowników i zleceniobiorców.
Zakres tematyczny:
Podatek dochodowy od osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w 2024 i 2025 roku w tym PIT kasowy w opracowaniu
Metody pracy
Proces kształcenia na szkoleniu oparty jest o zajęcia wykładowo-seminaryjne, (studia przypadków i ich analiza, angażowanie uczestników do wymiany spostrzeżeń i wniosków), stosowanie nowatorskich metod i technik nauczania, skoncentrowanych na kształtowaniu praktycznych umiejętności rozwiązywania problemów oraz naukę własną słuchacza.
Efekty kształcenia
- Wiedza: Pozyskanie i doskonalenie wiedzy w zakresie objętym programem kursu
- Umiejętności: Kształtowanie umiejętności czytania tekstu prawnego ze zrozumieniem
- Kompetencje społeczne: Wykonywanie pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Po zakończeniu kursu słuchacz:
- Definiuje podstawowe pojęcia wynikające z programu kursu
- Wymienia źródła prawa dla omawianej tematyki
- Prawidłowo interpretuje przepisy prawa dotyczące tematyki szkolenia
- Wymienia i rozumie obowiązujące zasady etyki zawodowej
Warunki zaliczenia kursu
Formą zaliczenia kursu jest obecność na zajęciach szkoleniowych. Po zaliczeniu kursu słuchacz otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu na podstawie paragrafu 23 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. poz.2175).
Warunki płatności:
Płatnik zobowiązuje się do zapłaty za szkolenie w terminie ustalonym przez Organizatora.
1.Przesłanie formularza on-line stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
2.Wpłaty w pełnej wysokości zamówienia należy dokonać po potwierdzeniu przez organizatora szkolenia najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem realizacji szkolenia lub 7 dni po otrzymaniu faktury ( przesłać oświadczenie ) W tytule przelewu podajemy tytuł kursu/szkolenia. Rachunek bankowy: Santander 52 1090 2053 0000 0001 4679 4616
Faktura pro forma zostanie wystawiona w momencie potwierdzenia szkolenia na pisemną prośbę uczestnika ze wskazaniem adresu e-mail (nie dotyczy sektora publicznego).
W przypadku rezygnacji po otrzymaniu „potwierdzenia udziału w szkoleniu” ponoszą Państwo 100% kosztów uczestnictwa. Rezygnację należy przesłać w formie pisemnej na adres olkusz@skwp.krakow.pl Za datę rezygnacji przyjmuje się termin wpłynięcia pisma do organizatora.
Informacja o kadrze
Szkolenie poprowadzi wykładowca US Kraków. Ekspert z dziedziny PDOF z wieloletnim doświadczeniem w pracy w organach skarbowych, trener, długoletni współpracownik SKwP Olkusz
Zapisz się