Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem internetu przy użyciu portalu ClickMeeting.pl
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie płatności na dzień roboczy przed szkoleniem (w przypadku płatności w dniu szkolenia wymagany jest mail z potwierdzeniem płatności).
Minimalne wymagania dotyczące sprzętu dla uczestników:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz
- 2 GB pamięci RAM
- System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
- Aktualna wersja jednej z wybranych przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera
- Połączenie internetowe o prędkości nie mniejszej niż: 2048 kbps (2 Mbps). Prędkość połączenia można zweryfikować pod adresem: https://www.speedtest.pl/
Cel kursu, wymagania wstępne i organizacja procesu dydaktycznego.
Celem kursu jest poszerzenie kwalifikacji zawodowych w zagadnieniach objętych tematyką kursu. Słuchaczami kursu mogą być osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie, uznające potrzebę ustawicznego doskonalenia zawodowego przez cały okres pracy zawodowej oraz rozumiejące istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy.
Czas trwania kursu wynosi 4 godzin lekcyjne.
Godzina rozpoczęcia: 9.00
Treści kształcenia:
1. Czym są E-doręczenia?
2. Jaki jest cel wprowadzenia E-doręczeń?
3. Podstawy prawne
4. Adres do doręczeń elektronicznych (ADE)
5. Baza Adresów Elektronicznych (BAE)
6. Publiczna Usługa Rejestrowanego Doręczenia Elektronicznego (PURDE)
7. Publiczna Usługa Hybrydowa (PUH)
8. Kwalifikowana Usługa Rejestrowanego Doręczenia Elektronicznego (KURDE)
9. Podmioty zobowiązane do posiadania adresu doręczeń elektronicznych
- Podmioty publiczne
- Przedsiębiorcy zarejestrowani w KRS i CEiDG
- Harmonogram wdrażania obowiązku
10. Jak założyć skrzynkę e-doręczeń?
11. Wyłączenia z obowiązku stosowania E-doręczeń
12. Okres przejściowy.
Metody pracy
Proces kształcenia na szkoleniu oparty jest o: zajęcia wykładowo-seminaryjne z ćwiczeniami praktycznymi na komputerach, (studia przypadków i ich analiza, angażowanie uczestników do wymiany spostrzeżeń i wniosków), stosowanie nowatorskich metod i technik nauczania, skoncentrowanych na kształtowaniu praktycznych umiejętności rozwiązywania problemów oraz naukę własną słuchacza.
Efekty kształcenia:
Wiedza: Pozyskanie i doskonalenie wiedzy w zakresie objętym programem kursu
Umiejętności: Kształtowanie umiejętności czytania tekstu prawnego ze zrozumieniem
Kompetencje społeczne: Wykonywanie pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Kryteria weryfikacji:
- Wymienia moduły i funkcje programu
- Wprowadza dane do programu
- Korzysta z podstawowych funkcji programu
- Wymienia podstawowe zasady ochrony danych firmy przed nieuprawnionym ujawnieniem
Warunki zaliczenia kursu
Formą zaliczenia kursu jest uczestniczenie na zajęciach szkoleniowych. Po zaliczeniu kursu słuchacz otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu na podstawie § 23 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 2175).
Informacja o kadrze:
Mirosława Zachaś-Lewandowska - ekspert, trener, wykładowca z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, Compliance i Whistleblowing, a także audytor w instytucjach finansowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała pełniąc, przez 14 lat, funkcję Wiceprezesa Zarządu instytucji finansowej, odpowiedzialnego za dostosowywanie procedur i procesów do zmieniających się przepisów prawa, z zakresu m.in. zasad ładu korporacyjnego, przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowania terroryzmu, usług płatniczych, kredytu konsumenckiego, gwarantowania depozytów.
Przez 8 lat pełniła także funkcję Specjalisty ds. Kontroli Wewnętrznej w instytucji finansowej. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz studiów podyplomowych „Zarządzanie Przedsiębiorstwami” na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Od 20 lat uczestniczy w licznych szkoleniach i warsztatach, organizowanych m.in. przez Komisję Nadzoru Finansowego, z zakresu dostosowywania procedur i procesów do zmieniających się przepisów prawa w instytucjach finansowych (w tym płatniczych). W 2022 roku uzyskała dyplom Trenera Biznesu Akademii SET, a od 2023 roku wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, na kierunkach związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.
Zapisy na szkolenie:
Zgłoszenie na szkolenie dokonuje się wyłącznie drogą elektroniczną, poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny po kliknięciu guzika "Zapisz się".
Jeśli płatnikiem jest Firma (w części lub w całości) - należy przesłać do nas oświadczenie.
Warunki płatności i rezygnacji:
1. Przesłanie formularza on-line stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
2. Wpłaty w pełnej wysokości zamówienia należy dokonać (po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia terminu szkolenia) przed jego rozpoczęciem.
Przedpłaty w wysokości 100% prosimy kierować na numer konta:
Santander Bank: 34 1910 1048 4000 5885 1121 0001; tytułem: imię i nazwisko oraz nazwa szkolenia.
3. Faktura pro forma zostaje wystawiona na pisemną prośbę uczestnika, po wcześniejszym wypełnieniu i przesłaniu do organizatora oświadczenia.
4. Rezygnację (najpóźniej na 1 dzień roboczy przed terminem szkolenia) należy przesłać w formie pisemnej na adres szkolenia@krakow.skwp.pl
Za datę rezygnacji przyjmuje się termin wpłynięcia pisma do organizatora oraz otrzymania od niego potwierdzenia przyjęcia rezygnacji.
5. Brak uiszczenia wpłaty oraz nieobecność na szkoleniu nie są jednoznaczne z rezygnacją.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY !!!