szkolenie: Akcja Edukacyjna Bilans 2025
Czas trwania kursu wynosi 32 godziny lekcyjne w tym konsultacje indywidualne ze słuchaczami kursu.
Rozpoczęcie: godzina 9.30
Miejsce: Chrzanów
1450 zł - cena udziału w 4 modułach tematycznych wraz z autorskimi materiałami szkoleniowymi przygotowanymi przez wykładowców.
Istnieje możliwość uczestnictwa w pojedynczym, wybranym module szkolenia – Cena 490 zł/os.
Uczestnictwo w dwóch modułach - cena 930 zł/os.
Uczestnictwo w trzech modułach - cena 1250 zł/os.
Wybór pojedynczych modułów:
Dodatkowo płatny jest specjalny numer miesięcznika "Rachunkowość"
Przy zgłoszeniu bardzo prosimy - w polu "Informacje dodatkowe" zaznaczyć chęć zamówienia miesięcznika wraz z ilością.
W sytuacjach wyjątkowych organizator zastrzega sobie prawo zmiany formy realizacji zajęć, miejsca bądź terminu bez uzyskania zgody uczestników. Dotyczy to w szczególności wprowadzenia zajęć z wykorzystaniem technik i metod kształcenia na odległość.
Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu kompleksowe przedstawienie zagadnień związanych z bilansowym i podatkowym zamknięciem roku podatkowego. W trakcie szkolenia będą analizowane przede wszystkim praktyczne aspekty zmierzające do prawidłowego sporządzenia sprawozdania finansowego oraz zeznań podatkowych. Cały zakres szkolenia prowadzony jest przez praktyków na co dzień zajmujących się tematyką podatkową i rachunkową.
Profil uczestnika:
Osoby odpowiedzialne za sprawozdanie finansowe, kadry kierownicze i pracownicy pionów finansowo-księgowych sporządzających roczne jednostkowe i skonsolidowane sprawozdania finansowe, pracownicy i właściciele biur rachunkowych prowadzących usługowo księgi rachunkowe, a także doradcy podatkowi.
Treści Kształcenia:
Akcja Edukacyjna Bilans 2025 składa się z dwóch bloków tematycznych:
Blok I – Podatki : Podatek VAT, PIT, CIT (trzy moduły)
- 14 listopada 2025 r. godz. 9.30 - Podatek VAT (Renata Marek)
- 2 grudnia 2025 r. godz. 9.30 - Podatek PIT (Aleksander Gniłka)
- 15 stycznia 2026 r. godz. 9.30 - Podatek CIT (Specjalista w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych)
Blok II – Rachunkowość/ Zamknięcie roku (jeden moduł)
- 28 styczeń 2026 r. godz. 9.30 –Rachunkowość/Zamknięcie roku (Marta Zielińska)
Metody pracy:
Proces kształcenia na szkoleniu oparty jest o: zajęcia wykładowo-seminaryjne, (studia przypadków i ich analiza, angażowanie uczestników do wymiany spostrzeżeń i wniosków), stosowanie nowatorskich metod i technik nauczania, skoncentrowanych na kształtowaniu praktycznych umiejętności rozwiązywania problemów oraz naukę własną słuchacza.
Efekty kształcenia:
- Wiedza: Pozyskanie i doskonalenie wiedzy w zakresie objętym programem kursu
- Umiejętności: Kształtowanie umiejętności czytania tekstu prawnego ze zrozumieniem
- Kompetencje społeczne: Wykonywanie pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Po zakończeniu kursu słuchacz:
- Definiuje podstawowe pojęcia wynikające z programu kursu
- Wymienia źródła prawa dla omawianej tematyki
- Prawidłowo interpretuje przepisy prawa dotyczące tematyki szkolenia
- Wymienia i rozumie obowiązujące zasady etyki zawodowej
Warunki zaliczenia kursu:
Formą zaliczenia kursu jest obecność na zajęciach szkoleniowych. Po zaliczeniu kursu słuchacz otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu na podstawie § 23 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 2175).
Zaświadczenie o ukończeniu kursu Bilans 2025 wystawiamy tylko w przypadku uczestnictwa we wszystkich modułach szkoleniowych (4 dni). Na specjalne życzenie uczestnika organizator może wydać zaświadczenie o uczestnictwie w pojedynczym module.
Zapisy na szkolenie:
Zgłoszenie na szkolenie dokonuje się wyłącznie drogą elektroniczną, poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny po kliknięciu guzika "Zapisz się". Jeśli płatnikiem jest Firma (w części lub w całości) - należy przesłać do nas oświadczenie z załącznika.
W przypadku chęci zgłoszenia się na dwa lub trzy moduły, bądź zgłoszenia większej ilości uczestników z jednej firmy na poszczególne dni można skorzystać z formularza w załączniku.
Warunki płatności i rezygnacji:
Zgłoszenie na szkolenie dokonuje się wyłącznie drogą elektroniczną, poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny po kliknięciu guzika "Zapisz się". Jeśli płatnikiem jest Firma (w części lub w całości) - należy przesłać do nas oświadczenie. Warunki płatności i rezygnacji: Przesłanie formularza on-line stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty. Wpłaty w pełnej wysokości zamówienia należy dokonać przed rozpoczęciem szkolenia po jego potwierdzeniu. Przedpłaty w wysokości 100% prosimy kierować na numer konta: Santander Bank Polska SA 80 1090 2053 0000 0001 4672 1556 tytułem: imię i nazwisko oraz nazwa szkolenia.
Faktura pro forma zostaje wystawiona na pisemną prośbę uczestnika, po wcześniejszym wypełnieniu i przesłaniu do organizatora oświadczenia. Rezygnację (najpóźniej na 1 dzień roboczy przed terminem szkolenia) należy przesłać w formie pisemnej na adres chrzanow@skwp.krakow.pl. Za datę rezygnacji przyjmuje się termin wpłynięcia pisma do organizatora oraz otrzymania od niego potwierdzenia przyjęcia rezygnacji. Brak uiszczenia wpłaty oraz nieobecność na szkoleniu nie są jednoznaczne z rezygnacją.
Informacje o kadrze:
Podatek VAT - Renata Marek- ekspert w obszarze podatku VAT, trener Ministerstwa Finansów z zakresu podatku VAT. Doświadczenie w zakresie rozliczania VAT zdobyła będąc pracownikiem aparatu skarbowego od 1995 roku, w tym na stanowiskach kierowniczych i koordynujących. Przeprowadza od ponad 20 lat szkolenia, seminaria i warsztaty dla pracowników skarbowych, pracowników biur podatkowych, głównych księgowych, radców prawnych, biegłych rewidentów i lustratorów. Osoba o wysokim stopniu komunikatywności.
Podatek PIT - Aleksander Gniłka- Doradca podatkowy, absolwent Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada wieloletnie doświadczenie w stosowaniu polskiego i międzynarodowego prawa podatkowego. Specjalizuje się w zagadnieniach podatków dochodowych od osób prawnych i fizycznych, ubezpieczeń społecznych i problematyce cen transferowych. Wcześniej pracownik międzynarodowej firmy doradczej. Autor kilkudziesięciu publikacji z tematyki prawa podatkowego oraz autor i współautor kilku pozycji książkowych. Wykładowca na studiach podyplomowych „Doradca Podatkowy” w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu oraz „Kadry i Płace”. Prowadzi szkolenia dla Oddziałów Stowarzyszenia Księgowych w Polsce
Podatek CIT - Specjalista w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, pracownik aparatu skarbowego, trener, długoletni współpracownik SKwP, prowadzący szkolenie w corocznej Akcji Edukacyjnej Bilans.
Rachunkowość/Zamknięcie roku - Marta Zielińska - Dyplomowana księgowa, przedsiębiorca i wykładowca, który dzieli się swoją pasją już od 10 lat. Specjalizuje się w zagadnieniach prawa bilansowego i sprawozdawczości. W swojej codziennej pracy pomaga przedsiębiorcom zrozumieć zawiłości przepisów podatkowych i przejść do rozwijania swojego biznesu. Na co dzień prowadzi 8-osobowy zespół ekspertów księgowych. Dzięki rozwiązywaniu licznych kazusów swoich klientów, chętnie przedkłada zdobyte doświadczenie na własne zajęcia. Podczas prowadzonych przez siebie warsztatów łączy czynny udział w biznesie z przenoszeniem teorii do świata praktyki.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY !