AKCJA BILANS 2025 dla samodzielnych księgowych.
SZKOLENIE STACJONARNE
Szkolenie odbędzie się w siedzibie Stowarzyszenia Oddział w Tarnowie ul. Kopernika 8/2 33-100 Tarnów.
Zapewniamy komfortowe i bezpieczne szkolenie zgodne z zasadami sanitarnymi.
W trakcie szkolenia przewidziana jest przerwa kawowa oraz lunch.
- Udział w 4 modułach tematycznych wraz z autorskimi materiałami szkoleniowymi przygotowanymi przez wykładowców - 1370 zł/os.
- Udział w 3 modułach tematycznych wraz z autorskimi materiałami szkoleniowymi przygotowanymi przez wykładowców - 1170 zł/os. (prosimy o kontakt z biurem)
- Istnieje możliwość uczestnictwa w pojedynczym, wybranym module szkolenia – 470 zł/os.
Wybór pojedynczych modułów:
Dodatkowo jest możliwość zamówienia specjalnego numeru miesięcznika "Rachunkowość".
Przy zgłoszeniu bardzo prosimy - w polu "Informacje dodatkowe" zaznaczyć chęć zamówienia miesięcznika wraz z ilością.
W sytuacjach wyjątkowych organizator zastrzega sobie prawo zmiany formy realizacji zajęć, miejsca bądź terminu bez uzyskania zgody uczestników. Dotyczy to w szczególności wprowadzenia zajęć z wykorzystaniem technik i metod kształcenia na odległość.
Cel kursu, wymagania wstępne i organizacja procesu dydaktycznego:
Celem kursu jest poszerzenie kwalifikacji zawodowych w zagadnieniach objętych tematyką kursu oraz przygotowanie słuchaczy do sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego firmy. Słuchaczami kursu mogą być osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie, uznające potrzebę ustawicznego doskonalenia zawodowego przez cały okres pracy zawodowej oraz rozumiejące istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy.
Treści kształcenia:
- 25 listopada 2025 r. godz. 9.00 – Podatek VAT (Dorota Łabuda)
- 3 grudnia 2025 r. godz. 9.00 – Podatek CIT (Maciej Rychlicki)
- 4 grudnia 2025 r. godz. 9.00 – Podatek PIT (Aleksander Gniłka)
- 27 stycznia 2026 r. godz. 9.00 – Rachunkowość/Zamknięcie roku (Witold Furman)
Metody pracy:
Proces kształcenia na szkoleniu oparty jest o: zajęcia wykładowo-seminaryjne z ćwiczeniami praktycznymi, (studia przypadków i ich analiza, angażowanie uczestników do wymiany spostrzeżeń i wniosków), stosowanie nowatorskich metod i technik nauczania, skoncentrowanych na kształtowaniu praktycznych umiejętności rozwiązywania problemów oraz naukę własną słuchacza.
Efekty kształcenia:
- Wiedza: Pozyskanie i doskonalenie wiedzy w zakresie objętym programem kursu
- Umiejętności: Kształtowanie umiejętności czytania tekstu prawnego ze zrozumieniem
- Kompetencje społeczne: Wykonywanie pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Po zakończeniu kursu słuchacz:
- Definiuje podstawowe pojęcia wynikające z programu kursu
- Wymienia źródła prawa dla omawianej tematyki
- Prawidłowo interpretuje przepisy prawa dotyczące tematyki szkolenia
- Wymienia i rozumie obowiązujące zasady etyki zawodowej
Warunki zaliczenia kursu:
Formą zaliczenia szkolenia jest uczestniczenie w zajęciach. Po zaliczeniu szkolenia słuchacz otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia na podstawie § 23 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 2175).
Zaświadczenie o ukończeniu kursu Bilans 2024 wystawiamy tylko w przypadku uczestnictwa w minimum trzech modułach szkoleniowych (3 dni). Na specjalne życzenie uczestnika organizator może wydać zaświadczenie o uczestnictwie w pojedynczym module.
Informacje o kadrze:
Podatek VAT:
DOROTA ŁABUDA - absolwentka Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie oraz Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Kielcach. Biegły sądowy z zakresu podatku od towarów i usług przy Sądach Okręgowych w Kielcach i Katowicach, były wieloletni pracownik administracji podatkowej, w tym wyspecjalizowanego urzędu skarbowego, posiadający 25 letnie doświadczenie w zakresie prawa podatkowego (podatek od towarów i usług) i prawa proceduralnego (ordynacja podatkowa). Ma status trenera z ramienia Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów w zakresie podatku od towarów i usług oraz ordynacji podatkowej. Wieloletni wykładowca kursów i szkoleń, współpracujący między innymi z oddziałami okręgowymi Stowarzyszenia Księgowych w Polsce. Wykładowca Wyższej Szkoły Administracji Publicznej w Kielcach. Jako trener ceniona jest w szczególności za szeroką wiedzę teoretyczną podpartą wieloletnią praktyką urzędniczą, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktu z uczestnikami.
Podatek CIT:
MACIEJ RYCHLICKI - certyfikowany Doradca Podatkowy nr wpisu 15010, specjalista praktyk, certyfikowany Główny Księgowy, Ekspert SKwP, doświadczony Wykładowca w zakresie rachunkowości i podatków, magister finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, laureat licznych konkursów z zakresu rachunkowości. Doświadczenie zawodowe zdobył pracując m.in. jako menedżer zespołu księgowego w podmiocie zajmującym się usługowym prowadzeniem ksiąg rachunkowych i podatkowych oraz doradztwem podatkowym. Członek Komisji ds. Edukacji oraz Przewodniczący Zespołu Ekspertów i Konsultantów, działających przy Oddziale Okręgowym SKwP w Krakowie.
Podatek PIT:
ALEKSANDER GNIŁKA - Doradca podatkowy, wspólnik, założyciel i Prezes zarządu Tax Support Center Sp. z o.o., absolwent Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada wieloletnie doświadczenie w stosowaniu polskiego i międzynarodowego prawa podatkowego.
Specjalizuje się w zagadnieniach podatków dochodowych od osób prawnych i fizycznych, ubezpieczeń społecznych i problematyce cen transferowych. Wcześniej pracownik międzynarodowej firmy doradczej Rödl & Partner oraz szef działu podatku dochodowego od osób prawnych w Tax Advisors Group Sp. z o.o. Autor kilkudziesięciu publikacji z tematyki prawa podatkowego (Grupa wydawnicza Infor, Wydawnictwo Presscom, Rzeczpospolita) oraz autor i współautor kilku pozycji książkowych. Wykładowca na studiach podyplomowych. „Doradca Podatkowy” w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu oraz „Kadry i Płace” na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Prowadzi szkolenia m.in. dla BDO, Oddziałów Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, Krajowej Izby Podatkowej.
Rachunkowość/Zamknięcie roku:
WITOLD FURMAN - doradca podatkowy, numer wpisu 11348, absolwent studiów doktoranckich Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Doświadczenie zawodowe zdobył pracując jako księgowy i doradca podatkowy w podmiocie uprawnionym do badania sprawozdań finansowych zajmującym się także usługowym prowadzeniem ksiąg rachunkowych. Dodatkowo współpracuje ze Stowarzyszeniem Księgowych w Polsce o/Podkarpacki w Rzeszowie oraz SKwP w Krakowie jako wykładowca. Jest także adiunktem w Katedrze Rachunkowości Finansowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz był wykładowcą Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Krośnie.
Warunki płatności:
1. Przesłanie formularza on-line stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
2. Wpłaty w pełnej wysokości zamówienia należy dokonać (po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia) w terminie dwa dni przed rozpoczęciem realizacji szkolenia podając tytuł kursu na konto Santander bank : 87 1090 2053 0000 0001 4341 4894.
3. Faktura pro forma zostaje wystawiona w momencie potwierdzenia szkolenia na pisemną prośbę uczestnika ze wskazaniem adresu e-mail (nie dotyczy sektora publicznego). W przypadku rezygnacji po otrzymaniu „potwierdzenia udziału w szkoleniu” ponoszą Państwo 100% kosztów uczestnictwa. Rezygnację należy przesłać w formie pisemnej na adres tarnow@skwp.krakow.pl.
4. Za datę rezygnacji przyjmuje się termin wpłynięcia pisma do organizatora.
5. Brak uiszczenia wpłaty i nie wzięcie udziału w szkoleniu nie jest jednoznaczne z rezygnacją.
Dane kontaktowe
SKwP Oddział Tarnów ul. Kopernika 8/2
e:mail: tarnow@skwp.krakow.pl
tel: 14 622 22 08; 530 684 229; 574 326 399
Zapraszamy do zapisów!!