Miasto:
Kraków
Typ:
kurs
Tryb:
do południa, seminarium
Opłata:
790,- zł od osoby

Szkolenie: SAP BUSINESS ONE w praktyce – warsztaty dwudniowe

 

Cel kursu, wymagania wstępne i organizacja procesu dydaktycznego:

Celem kursu jest poszerzenie kwalifikacji zawodowych w zagadnieniach objętych tematyką kursu. Słuchaczami kursu mogą być osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie, uznające potrzebę ustawicznego doskonalenia zawodowego przez cały okres pracy zawodowej oraz rozumiejące istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy.

Czas trwania kursu wynosi 2 dni (16 godzin lekcyjnych). Zajęcia odbywać się będą w dniach: 20-04-2020r. (poniedziałek) i 22-04-2020r. (środa) w godzinach od 9.00 - 15.00.

Rozpoczęcie: godzina 9.00 

Partnerem technologicznym szkolenia jest SUPREMIS - Złoty Partner SAP

Treści kształcenia:

  1. Wprowadzenie do programu SAP Business One
  • omówienie programu,
  • wskazanie przydatnych funkcjonalności,
  • skróty klawiszowe,
  • zakładanie przykładowej firmy,
  • dostosowywanie planu kont do potrzeb jednostki,
  • tworzenie kont analitycznych,
  • wstępna konfiguracja programu.
  1. Bilans otwarcia
  • wprowadzanie, modyfikowanie i zatwierdzanie bilansu otwarcia,
  • wprowadzanie bilansu otwarcia magazynu.
  1. Ewidencja środków trwałych
  • wstępna konfiguracja,
  • definiowanie kont,
  • rodzaje amortyzacji,
  • obszary amortyzacji,
  • proces amortyzacji,
  • operacje związane z remontem oraz ulepszeniem środków trwałych,
  • wyłączanie środków trwałych z eksploatacji,
  • likwidacja środków trwałych,
  • transakcje zakupu i sprzedaży środków trwałych.
  1. Raporty kasowo/bankowe
  • otwarcie raportu kasowego,
  • ewidencja operacji kasowych,
  • obsługa przelewów i wyciągów bankowych,
  • dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych.
  1. Ewidencja i obsługa faktur sprzedaży
  • proces od złożenia zamówienia do wystawienia faktury i wydania/przekazania towaru,
  • ewidencja e-faktur,
  • ewidencja faktur sprzedaży.
  1. Ewidencja i obsługa faktur zakupowych
  • rejestracja faktur zakupowych
  • ewidencja faktur zakupu dotyczących nabywanych zasobów,
  • ewidencja faktur kosztowych,
  • rozliczanie faktur.
  1. Ewidencja kosztów
  • ewidencja amortyzacji,
  • ewidencja zużycia materiałów i energii,
  • ewidencja usług obcych,
  • ewidencja wynagrodzeń (lista płac),
  • ewidencja ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń,
  • ewidencja podatków i opłat,
  • ewidencja pozostałych kosztów rodzajowych.
  1. Automatyzacja zleceń produkcyjnych:
  • prognozowanie produkcji i sprzedaży na podstawie historii,
  • moduł analizy.

Metody pracy:

Proces kształcenia na szkoleniu oparty jest o: 

  • zajęcia wykładowo-seminaryjne z ćwiczeniami praktycznymi z ćwiczeniami praktycznymi na komputerach,  
  • stosowanie nowatorskich metod i technik nauczania, skoncentrowanych na kształtowaniu praktycznych umiejętności rozwiązywania problemów,
  •  naukę własną słuchacza.

 

Efekty kształcenia:

Efektem kształcenia na kursie będzie nabycie umiejętności polegających na:

  • doskonaleniu posiadanej wiedzy i umiejętności zawodowych,
  • wykonywanie pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
  • przewidywaniu skutków i ponoszeniu odpowiedzialności za podjęte działania.

 

Warunki zaliczenia kursu:

Formą zaliczenia kursu jest obecność na zajęciach szkoleniowych. Po zaliczeniu kursu słuchacz otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu na podstawie § 22 ust. 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652).

Informacje o kadrze:

Szkolenie poprowadzi mgr Bogusław Wacławik - asystent w Katedrze Rachunkowości Finansowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Autor i współautor licznych artykułów i publikacji naukowych z zakresu rachunkowości i prawa cywilnego. Opiekun organizacyjny studiów podyplomowych ,,Rachunkowość menedżerska UEK-CIMA" realizowanych w ramach Katedry Rachunkowości Finansowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (CIMA - Chartered Institute of Management Accountants). Administrator i egzaminator w ramach Komputerowego Licencjonowanego Centrum Egzaminacyjnego ACCA Wydziału Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (ACCA - Association of Chartered Certified Accountants). Wykładowca SKwP Oddział w Krakowie w zakresie rachunkowości.

 

Zapisy na szkolenie:

Zgłoszenie na szkolenie dokonuje się wyłącznie drogą elektroniczną, poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny po kliknięciu guzika "Zapisz się".

Jeśli płatnikiem jest Firma (w części lub w całości) - należy przesłać do nas oświadczenie.

 

Warunki płatności i rezygnacji:

1. Przesłanie formularza on-line stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.

2. Wpłaty w pełnej wysokości zamówienia należy dokonać (po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia terminu szkolenia) przed jego rozpoczęciem. 

Przedpłaty w wysokości 100% prosimy kierować na numer konta:

Santander Bank: 34 1910 1048 4000 5885 1121 0001; tytułem: imię i nazwisko oraz nazwa szkolenia.

3. Faktura pro forma zostaje wystawiona na pisemną prośbę uczestnika, po wcześniejszym wypełnieniu i przesłaniu do organizatora oświadczenia.

4. Rezygnację (najpóźniej na 1 dzień roboczy przed terminem szkolenia) należy przesłać w formie pisemnej na adres szkolenia@krakow.skwp.pl

Za datę rezygnacji przyjmuje się termin wpłynięcia pisma do organizatora oraz otrzymania od niego potwierdzenia przyjęcia rezygnacji.

5. Brak uiszczenia wpłaty oraz nieobecność na szkoleniu nie są jednoznaczne z rezygnacją.

 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY  !!!

ul. Kazimierza Wielkiego 19
30-074

tel. 12 632 09 10
tel. 12 633 35 21

szkolenia@krakow.skwp.pl
biuro@krakow.skwp.pl

Santander 34 1910 1048 4000 5885 1121 0001